№
|
ЗАХОДИ
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
Контроль
|
1.
|
Поновлення банку даних обдарованих дітей
|
вересень
|
Будник М.А.
|
|
2.
|
Залучення обдарованих дітей до роботи гуртків та факультативів
|
вересень
|
Учителі-предметники
|
|
3.
|
Організація роботи з обдарованими дітьми в школі
|
вересень
|
Учителі-предметники
|
|
4.
|
Індивідуальна підготовка учнів до предметних олімпіад
|
вересень-жовтень
|
Учителі-предметники
|
|
5.
|
Підготовка проектів наказів про участь школярів в олімпіадах з предметів
|
вересень-жовтень
|
Будник М.А.
|
|
6.
|
Участь школярів у І, ІІ етапах предметних олімпіад з базових дисциплін
|
жовтень-березень
|
Учителі-предметники
|
|
7.
|
Участь школярів у конкурсах:
- Міжнародний конкурс знавців української мови ім. П.Яцика
- Міжнародний інтерактивний математичний конкурс "Кенгуру"
- Інтерактивний природничий конкурс "Колосок";
- Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер»;
- Міжнародний учнівський конкурс юних істориків "Лелека";
- Всеукраїнський фізичний конкурс "Левеня";
- Конкурси, організовані управлінням освіти, департаментом освіти і науки, МОН та громадськими організаціями
|
жовтень-квітень
|
Голови м/о
|
|
8.
|
Впровадження інтерактивних методик у викладання дисциплін
|
Упродовж року
|
Учителі-предметники
|
|
9.
|
Аналіз результативності участі учнів у І та ІІ етапах всеукраїнських учнівських олімпіад на засіданнях МО
|
до 11.01.
|
Голови МО
|
|
10.
|
Аналіз ефективності роботи з обдарованими дітьми
|
січень
|
Будник М.А.
|
|
11.
|
Ефективність використання годин варіативної складової навчального плану
|
лютий
|
Будник М.А.
|
|
12.
|
Методична рада на тему: «Аналіз результативності виступу учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін»
|
лютий
|
Будник М.А.
|
|
13.
|
Тематичні консультації для батьків Сім’я та обдарована дитина”
|
лютий
|
Адміністрація
|
|
14.
|
Нарада при директорі «Вчителі-наставники обдарованих дітей»
|
березень
|
Будник М.А.
|
|
15.
|
Підготовка проекту наказу „Підсумки участі учнів в предметних олімпіадах
|
до 29.04
|
Будник М.А.
|
|
16.
|
Аналіз роботи вчителів з обдарованими учнями
|
травень
|
Будник М.А.
|
|
17.
|
Створення творчої групи для планування роботи з обдарованими учнями на наступний навчальний рік
|
травень
|
Будник М.А.
|
|
18.
|
Підготовка проекту наказу „Ефективність організації роботи з обдарованими учнями”
|
травень
|
Будник М.А.
|
|
19.
|
Заслухати звіти вчителів про роботу з обдарованими учнями
|
Травень
|
Будник М.А.
|
|
20.
|
Оформлення в бібліотеці виставки наукової та методичної літератури „Формування дослідницьких компетенцій на основі проектної діяльності”
|
Упродовж року
|
Зав. бібліотекою
|
|
21.
|
Видати узагальнюючий наказ «Про підсумки роботи з обдарованими учнями».
|
Травень 2016
|
Будник М.А.
|
|