Впровадження медіоосвіти в навчально-виховний процес
Враховуючи глобальне значення сучасних інформаційних технологій, їх роль у суспільстві, ми повинні розуміти й значні небезпеки та ризики, що несуть в собі засоби мас-медіа на молоде покоління. Повальне захоплення соціальними мережами, безконтрольне споживання медіа-продукції, насичене медіа-технологіями психологічного впливу, з культивуванням споживацтва, насильства, порнографії призводить до нівелювання загальнолюдських цінностей та морально-етичних норм молодого покоління.
В зв’язку з цим, поряд з широким запровадженням ІКТ-технологій в освітній процес й суспільне життя, назріла необхідність розпочати широку просвітницьку програму з формування медіа-освіти громадян загалом та учнів зокрема. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України запровадило Всеукраїнський експеримент за темою: «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіа-освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів»,
Нормативні матеріали впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес
Наказ Міністерства освіти та науки України про проведення експерименту з впровадження медіаосвіти
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні
Програма експерименту з впровадження медіаосвіти в навчальних закладах України